ik heb een video op youtube gezet maar als ik de video opzoek vind je hem niet hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Omdat de opzoekmachines niet elke seconde het net afzoeken. Even geduld en je zal de video vinden. (Bij mij duurde het soms wel een dag.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt tegenwoordig gaat het wel iets sneller geloof ik.

Andere antwoorden (2)

Elke zoveel uur worden alle video's geindexeerd waardoor je ze kunt vinden met het zoekveld. Kwestie van tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je genoeg tags erbij voegt vind je de video ook sneller terug en uiteraard ook dat er veel video's per dag worden geüpload