Heb alles geprobeerd,maar kom niet van msn af,staat niet in de lijst.heb windows xp

stelde eerder deze vraag,maar alle antwoorden die ik kreeg heb ik al geprobeerd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Als je email programma outlook express is maakt deze gebruik van MSN technologie. Waardoor hij elke keer bij het checken van je mail MSN opstart. Als je van outlook express wilt blijven gebruik maken kan je dat helaas niet veranderen. Wel kan je MSN zo inschakelen dat hij niet inlogt of er verder iets mee doet. Ja het is misschien raar van de firma microsoft maar het enige wat je kan doen zijn de instellingen wijzigen door een keer op MSN in te loggen zodat hij niet automatisch inlogt et cetera.

Toegevoegd na 47 seconden:
En je kan ook van een ander email-programma gebruik maken. Het beste alternatief is thunderbird.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat anderen hebben gegeven als advies (misschien even de link erbij zetten naar de al gegeven oplossingen?)

Maar je kunt proberen om naar je bureaublad -> rechter muis klik op een willekeurig icoon van een programma -> klik op verwijderen.
De pc vraagt nu of je alleen het icoontje of de software wil verwijderen. Er staat dan iets in de zin van " wilt u software verewijderen klik dan hier (op het woord software".

In die lijst die je dan ziet kun je kijken of MSN / Messenger er tussen staat en op 'de-installeren' klikken.

Ik heb de oude versie van msn eraf gekregen destijds (volgens mij) door naar C:/program files/ (Msn?) Messenger te gaan en deinstalleer te klikken.

maar dat is lang geleden dus dat durf ik niet met zekerheid meer te zeggen.

Succes! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van MSN afkomen is inderdaad niet de meest gemakkelijke optie...

Ik neem aan dat je al via start, je configuratiescherm in je softwarelijst bent geweest. Verwijder dan ook de MSN toolbars in je internet explorer...

En voor zover je het niet verwijderd krijgt uit je Outlook Express schakel je MSN dan wel volledig uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen gebruik meer van je account maken, dan stopt het na een bepaalde tijd.
Dan ook dat account niet voor hotmail gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het het voorgeïnstallerde progje is in windows kan je naar deze computer-> C-> program files.
Daar staat een mapje messenger die je kan wissen.
Moet je hem wel eerst even uitschakelen rechts onder in je werkbalk anders verwijdert hij niet.
Als het MSN is die je zelf geïnstalleerd hebt moet je hem via configuratiescherm-> programma's verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik in zo'n geval de volgende optie:

Ga naar Start, Uitvoeren en type:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove
Klik OK en Messenger is verdwenen.

NB. Deze optie kan een foutmelding als gevolg hebben, klik die gewoon weg. Na een nieuwe start van Windows XP kan ook eenmalig een menu verschijnen met de vraag restanten van Messenger te verwijderen.

Toegevoegd na 59 seconden:
dat commando dat je moet typen is één lang commando en dus niet 2 commando's onder elkaar. Kopieer het lange commando en plak het bij Start/Uitvoeren in je startbalk.

Toegevoegd na 1 minuut:
selecteer dus vanaf Run.... tot en met Remove