Hoe krijg ik internetverbinding op mijn blackberry?

Als ik thuis zit, kan ik geen applicatie gebruiken met internet (zoals ping, whatsapp, twitter enz) op mijn blackberry. Maar zodra ik buiten ga staan, of ergens anders ben dan thuis, doet hij het wel. Mijn vriendinnen hadden er bij mij thuis ook last van. Ook als ik wi-fi inschakel doet hij nog niets met internet. Weet iemand hoe dit kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dat je thuis geen internetbereik heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt thuis waarschijnlijk geen draadloze internet WiFi en dus kan je BB geen verbinding met internet maken. Buiten maakt je BB verbinding met een draadloze onbeveiligde verbinding van iemand anders in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je 3G bereik is binnen dan slecht. Normaal zou hij dan over moeten schakelen naar gprs of edge.
Doe het volgende eens : Klik op je Blackberry toets, kies dan "opties"ga dan naar "mobiel netwerk" stel dan bij netwerk modus "3G en 2G" in. Waarschijnlijk stond hij bij jou op alleen 3G. Als het goed is is je probleem nu opgelost. Mocht hij al zo ingesteld staan dan zit je net op een ongunstige plek voor je internet ontvangst. Wat je dan nog zou kunnen doen is je BB verbinden met je draadloos netwerk thuis mits je die hebt.
Succes!