Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik internetverbinding op mijn blackberry?

Als ik thuis zit, kan ik geen applicatie gebruiken met internet (zoals ping, whatsapp, twitter enz) op mijn blackberry. Maar zodra ik buiten ga staan, of ergens anders ben dan thuis, doet hij het wel. Mijn vriendinnen hadden er bij mij thuis ook last van. Ook als ik wi-fi inschakel doet hij nog niets met internet. Weet iemand hoe dit kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
404

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat je thuis geen internetbereik heb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt thuis waarschijnlijk geen draadloze internet WiFi en dus kan je BB geen verbinding met internet maken. Buiten maakt je BB verbinding met een draadloze onbeveiligde verbinding van iemand anders in de buurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je 3G bereik is binnen dan slecht. Normaal zou hij dan over moeten schakelen naar gprs of edge.
Doe het volgende eens : Klik op je Blackberry toets, kies dan "opties"ga dan naar "mobiel netwerk" stel dan bij netwerk modus "3G en 2G" in. Waarschijnlijk stond hij bij jou op alleen 3G. Als het goed is is je probleem nu opgelost. Mocht hij al zo ingesteld staan dan zit je net op een ongunstige plek voor je internet ontvangst. Wat je dan nog zou kunnen doen is je BB verbinden met je draadloos netwerk thuis mits je die hebt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding