Op markt plaats kan je hem heel goedkoop krijgen als je dat niet wil zijn ze er ook in de Mediamarkt voor 15.00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vorige week een iPhone siliconen hoesje gekocht bij zwarte markt in Beverwijk. Het is stevig en mooi en ziet er niet nep uit. Ik had het gekocht voor 4 euro, maar hij zei 3 voor tien euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een hele goede van de media markt wel wat duurder dan die van bijv de blokker van €1,- maar die van bijvoorbeeld de blokker zijn minder goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op ebay! Dan kun je ze vanuit hongkong laten sturen... Echt goedkoop en veel keus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen op marktplaats, maar als je bij google intypt: ' ipod hoesjes' krijg je ook erg veel resultaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dealextreme.com geen verzendkosten en dollar koers is momenteel erg gunstig voor ons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb deze gekocht. 2 euro 52 cent. Gratis thuisgestuurd en te betalen met PayPal (dus via de bank) of creditcard volgens mij ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij http://allmost.nl hebben ze voor 5 euro en 10 euro mooie hoesjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar ebay.com! Ik weet niet welke iPod je hebt en welke generatie, maar ik zoek voor mn iPod touch 3G altijd onder deze naam--> iPod touch 3g case

En als je op zoek bent naar een siliconen hoesje doe je niet "case" maar "silicon case". En wil je een hard hoesje, dan zoek je met "hard case" ipv "case". Wil je een hoesje dat alleen een achterkant heeft, dan typ je "back case" ipv "case". Ook kan je erachter bijvoorbeeld je richtlijn zetten. Wil je een roze hoesje, dan typ je "pink" erachter. Wil je iets met bloemen, dan typ je er "flower" achter.

Begrijp je het een beetje :) ?
Bronnen: