ik heb een blackberry met gewoon blackberry internet (13 euro per maand) kan ik dan ook gewoon internetten als ik de simkaart in een andertoestel doe?

als ik mijn simkaart in een andere mobiel doet waar je ook mee kan internetten.. lukt dat dan gewoon? of moet het persé in een blackberry?
ik heb internet via vodafone, voor mijn blackberry iets van 13 euro per maand aan internet.
?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

als het een gewone simkaart is en het andere toestel is simlock vrij moet het lukken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als der geen simlock op zit kan dat gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan wel maar als je het zeker wilt weten zal ik vodafone even bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blackberry internet is anders dan 'gewoon' internet voor andere telefoons. want ik weet wel dat als je 'gewoon' internet hebt je het niet op blackberry kan gebruiken,

ik zou gaan bellen