Is het slim om me laptop meetenemen naar Duitseland?

Ik ga dit weekend naar Duitseland, maar wil wel graag blijven internetten.
We zitten op een park in een huisje.
Heb ik daar gewoon verbinding of moet je het kopen?
Of kan het helemaal niet???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik neem aan dat dat park wel wifi heeft, maar dat betekent meestal niet dat het gratis is. Soms moet je een kaart kopen voor zeg 10 of 20 uur internet, ik ben ook weleens op een camping geweest waar je een kaart kocht voor 2 weken en constant ingelogd kon blijven. Gratis is het zelden en ik adviseer om een externe antenne te kopen, die je voor 10-25 euro kunt kopen, want het signaal laat vaak te wensen over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee maar hoeveel kost zn kaart ongeveer.
en waar kun je die kopen???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de receptie van het park. Ik betaal hier 10 euro voor 24 uur online (werkt ook met mijn smartphone)

Andere antwoorden (6)

Kijk op de website van het park of ze Wifi hebben dan kun je gratis internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de website van het park staat: Draadloos internet(Wi-Fi) op gehele park (betaald)
Is dat dan wel gratis als er staat betaald?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als er 'betaald' staat, is het uiteraard niet gratis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze wifi hebben is dit niet direct gratis, daar kan ook gewoon een betaalregeling voor zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoeveel kost dat ongeveer en hoe moet je dat regenen dan???
Op de meeste parken kan je gewoon gratis internetten. Dus als ik jou was zou ik hem zeker meenemen. Natuurlijk kan dit wel verschillen per park, maar veel kans kan dat wel:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kun je inderdaad van die kaarten kopen voor een x aantal minuten, of ze moeten er WiFi hebben, maar dat lijkt me sterk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze daar wifi hebben kun je daar internetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je een verbinding hebt is compleet afhankelijk van wat het park / hotel je aanbiedt. In veel plekken heb je tegenwoordig toegang tot internet. Maar het is zeker niet standaard bij de prijs inbegrepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is: Is het slim om mijn laptop mee te nemen naar duitsland? Dan zeg ik Ja en Nee!!
Ja, want internetten is hoogst waarschijnlijk mogelijk, maar de kans bestaat dat je daar extra voor moet betalen!
Maar in geval van problemen kun je wel gelijk mailen etc.

Nee, omdat je ff lekker een weekend weg bent!
FF eruit! Mooi in het propere duitsland waar je een lekker biertje kunt drinken en goed kunt eten voor een redelijke prijs! Probeer daar nu eens van te genieten en maak een mooie wandeling door de natuur of door 1 van de mooie middeleeuwse stadjes! EN laat dat internet en die laptop ff lekker rusten!