Kun je dit (zie toelichting) instellen bij YouTube?

Computer 1 speelt een YouTube filmpje van een artiest en na het filmpje kan ik kiezen voor: opnieuw afspelen.

Computer2 speelt hetzelfde filmpje van dezelfde artiest, en aan het einde van het filmpje gaat hij door met andere filmpjes van deze artiest af te spelen.

Betreft dit een instelling die ergens te wijzigen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het ligt niet aan je computer(s). Het ligt aan de gebruikers op youtube.

Op youtube zijn er duizenden gebruikers die afspeellijsten maken. Dat is een lijst met video's die ze verzameld hebben. Meerdere gebruikers kunnen die ene video in hun lijst hebben staan. Deze afspeellijsten zijn door hén samengestelt en kunnen niet veranderd worden. Je kan wel zo'n afspeellijst zelf opslaan als je ook gebruiker bent. Dat is ook zo ongeveer het enige wat je kan veranderen.

Het enige wat je kan doen, is opletten dat je niet een afspeellijst aan klikt. In de afbeelding staat het omcirkelt. (kleine cirkel).
De grote cirkel is de afspeellijst. (onderin)

Zorg er dus voor dat je één video aanklikt. Die dus niet in een afspeellijst staat.

Afspeellijsten kun je herkennen aan de vierkantjes achter de video. (zie afbeelding)

Het enige wat je hieraan kan doen, als je toch op een afspeellijst heb geklikt, is snel klikken op stop. Of als deze al naar de volgende is gegaan, teruggaan naar de video die je bekeek.

Zelfs als gebruiker kan je het niet veranderen om in één afspeellijst maar 1 video te bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik begrijp wat je bedoelt :).

Als je filmpjes upload op Youtube kan je hier ook een afspeellijst voor maken, hierdoor wordt automatisch een volgende video afgespeelt na een liedje.

Computer1: geen speciale instellingen

Computer2: heeft een afspeellijst gecreëerd