4 September 1998
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds 2003 in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds 1997.

'Begin 1997 brachten ze een prototype uit dat ze beschikbaar stelde binnen Stanford,'

'In de herfst van 1997 werd het tijd voor een nieuwe naam. Ze begonnen te brainstormen en Anderson schreef de namen op het bord maar niets was goed. Uiteindelijk stelde hij het woord 'Googleplex' voor waarop Larry zei: waarom niet gewoon Google? Googol is een enorm groot getal wat overeenkwam met de enorme database van 'Backrub'. Die avond nog registreerde Larry de naam Google.com.'
rose
12 jaar geleden
op deze site kan je precies lezen hoe en wanneer google.nl is ontstaan. het is ongeveer sinds 1997