Embed code kopieëren en op gevraagde plek plakken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daarmee sla je ze niet op, op zijn website, zoals Scout vraagt.

Andere antwoorden (6)

Door de "embed code" te kopieren en in je script of bron te plaatsen. die "embed code" staat naast het filmpje aan de rechterkant.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daarmee sla je ze niet op, op zijn website, zoals Scout vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad maar ik ga er van uit dat de vragensteller dit wel bedoeld.
Wat zou een andere reden kunnen zijn om filmpjes op je webserver/space op te slaan dan het aan je bezoekers te laten zien?
Dan is dit toch de efficiëntste oplossing?
(Het filmpje on-demand te streamen terwijl het bestand op een van de Youtube servers staat.)
Op de website van youtube staat rechts naast het filmpje url en insluiten. Kopieer en plak de html tekst wat er in het balkje ''insluiten'' of ook wel ''embed'' genoemd staat.

kijk ook eens hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=350143
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daarmee sla je ze niet op, op zijn website, zoals Scout vraagt.
Wat voor website? Een social-network site? Zoals hyves? Myspace? Of echt een website. (Php? html?)
Dan kan ik je beter helpen ;)

En als het een social-network site is zou ik bovenstaande adviezen opvolgen. embed code kopieren en plakken waar dat gevraagd wordt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle bovenstaande antwoorden kloppen, dan heb ik nog een tip: je kunt hem met een knop ook op hyves etc zetten, die staan dan onder DELEN.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de embedded code kopiëren en in de html van je site plakken maar dan heb je een grote kans dat het na een korte tijd weer niet te zien is. Om zeker te zijn van je video moet je de video eerst op je harde schijf zetten en dan uploaden naar 123 video of een andere host. Dan weer de embedded code plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze zelf op je computer wilt hebben gebruik je onderstaande