Zijn er extra kosten verbonden aan het gebruik van paypal?

hallo,

ik wil twee real madrid shirtjes kopen van de real madrid store, maar ik kan niet betalen met maestro. dus ik dacht, laat ik een paypal account aanmaken. maar ik vraag me wel af of er extra kosten komen als ik een shirt koop van het buitenland en nog belangrijker, hoeveel zal dat zijn? totaal kost het 110 euro, dus als er extra kosten op komen, hoeveel zal dat dan ongeveer zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een paypal account aanmaakt, waarom kijk je dan niet direct naar de kosten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Paypal is voor jou kosteloos.
Misschien komen er nog bezorgkosten bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paypal rekent voor elke transactie €0,35 + 3,5% van het totaal bedrag. Dit kun je vermijden door het geld over te maken als cadeau.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betaalt de ontvanger van het geld, niet de klant. De meeste handelaren berekenen de extra paypalkosten niet door.
Ik heb in 2010 een Citizen horloge gekocht in UK,maar moest behalve de bezorgkosten, niets extra betalen. Het horloge kostte 230 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paypal kost alleen maar geld voor de ontvanger.
Als jij hem wilt gebruiken om te betalen, kost dat je niets. Behalve naturlijk het bedrag waarvoor je wat gekocht hebt.

Wil je paypal ook gebruiken om regelmatig geld op te ontvangen, op welke manier dan ook, dan moet je niet alleen vrij snel je rekening omzetten naar een zakelijk account (wat ook niets kost trouwens), maar dan ga je ook over elke transactie een percentage aan Paypal betalen. Enerzijds wel jammer (en ook best schandalig veel ; op bedraagjes van 3,4 euro praat je al over 50 cent !), maar vaak wel geld dat je anders nooit had kunnen innen.

Wes beduchter op de kosten die er bij komen als je pakketje in Nederland door de douane wordt onderschept en je inklaringskosten en eventueel invoerrechten moet betalen. Dan wordt het wel een dure hobby. Voor iets uit China moet je al snel op gemiddeld 25 euro rekenen vor iets met niet al te veel waarde ! Dat kan met wat pech flink oplopen.