Is er een Nederlandse Google Trends?

Is er een Nederlandse versie van http://www.google.nl/trends/hottrends?sa=X ? Dus een pagina waarbij je kan zien wat er op dit moment relatief veel gezocht wordt?

Toegevoegd na 33 minuten:
Of is er een soortgelijke Nederlandstalige dienst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klopt, er is nog geen Nederlandstalige trends,
maar er zijn natuurlijk wel andere tools die soort gelijke zaken kunnen weergeven.

Google heeft deze onder gebracht onder de term Zeitgeist.
Jaarlijks brengen ze hierin een overzicht uit van de meest gebruikte termen etc. maar ook specifiekere / actuelere overzichten kun je opvragen via Insights for Search.

(bijv. het woord "staatsloterij" wordt 2300% meer ingetikt in de afgelopen 7 dagen, http://www.google.com/insights/search/#geo=NL&date=today%207-d&cmpt=q )

Tip: je hoeft geen zoekopdracht in te geven, gewoon op search klikken kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Na 2x klikken op Google Trends is hier het antwoord via de FAQ van Google Trends zelf:

3. When will Google Trends be available for my country or language?

Currently, Google Trends is only available in English and in Chinese. Hot Trends is only available in English, but both Singapore and India show information specific to their regions. We hope to roll out Google Trends in other regions and languages in the future.

Er is dus nog geen Nederlandse Google Trends