Hoe krijg ik mijn logo of foto's zichtbaar als mensen mijn website op hun eigen facebook zetten?

Op dit moment zien mensen alleen maar mijn url; wat natuurlijk helemaal niet uitnodigt en effectief is voor naamsbekendheid te vergroten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Niet, deze mensen beschikken nl. niet over jou logo of foto cq een link daarnaartoe. Ze kunnen dus alleen een link naar de website plaatsen.

Je kunt ze evt. wel vragen je logo of foto op te nemen, maar dat is ws niet wat je bedoeld.