Als ik bij het openen van de browser(IE) op de vraag "als standaard instellen" ja aan klik dan kan ik geen you tube filmpjes bekijken.?

Bij een nee werkt het wel en bij bv de google browser werkt alles ook

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Nou, dan weet je in ieder geval dat als je youtube filmpjes wil gaan kijken je op nee moet drukken. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk blokkeert Internet Explorer in combinatie met Windows weer allerlei inhoud. IE is een hele betuttelende browser.
Ik zou zeggen: stap over op Firefox.

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is weer eens een bug van microsoft in IE, ik zou zelf overstappen naar:

-FireFox
-Google chrome
-Opera
-Safari (wel de langzaamste)

Deze browsers geven nooit problemen in combinatie met elkaar, als je de standaardinstellingen laat staan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas je veiligheidsniveau eens aan en kijk of je geen Active Scripting tegenhoudt?