bestaat er een site waar je gratis Google Ads kan plaatsen? zie uitleg

bijvoorbeeld

waar je je gratis kan aan melden, en dat je dan gelijk ads kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ja. Op wordpress.com kan je gratis een website beginnen en daar adds op zetten.

Bezef wel: Pas als je bezoekers weet te trekken kan je wat gaan verdienen. Uit ervaring kan ik je vertellen: Pas rond de 1000 bezoekers per dag worden de verdiensten interessant. (Ga uit van 15ct max per klik, en een klik per 100 bezoekers als een gemiddelde => 1,50 euro per dag verdienste bij een dergelijke site). 1000 bezoekers per dag zijn grote aantallen voor prive websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is niet helemaal duidelijk? Heb je al een Adsense Account? Want dan wil je waarschijnlijk de advertenties van jouw adsense verwerken in een gratis website / pagina.

Maar het kan ook dat je juist geen Adsense hebt, maar wel geld wil gaan verdienen met een site. Dan zou de site eigenaar zijn / haar Adsense inkomsten met jou moeten / willen delen.

Beide scenario's zijn mogelijk. Heb je zelf een adsense account dan kun je inderdaad (zoals hierboven al genoemd) een gratis website-bouw-site kunnen opsporen waar je ook javascript-code mag plaatsen. Bouw hier een website en zet jouw Adsense advertenties erin.

Er zijn ook artikel websites die jou betalen voor het plaatsen van artikelen. Afhankelijk van de inkomsten van jouw artikelen kun jij ook aardig mee-verdienen. Ditzelfde heb je ook bij bepaalde startpagina's. Jij beheert dan een startpagina en krijgt een deel van de inkomsten.