(Hoe) kan er voor zorgen dat je die cityville- en farmvillemailtjes enz. niet meer naar je toegestuurd krijgt?

Die spelletjes van zynga op facebook. Ik krijg daar weer altijd zoveel mailtjes van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klik op settings, dan privacy settings. Linksonderin kun je klikken om de settings van apps aan te passen.
Ga naar de app die je wilt aanpassen en klik op edit.
Hier kun je als het goed is een aantal vinkjes aan en uit zetten wat wel en niet toegestaan is. Mails laten sturen staat daar ook bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik hoop dat het zo duidelijk is, ik heb mijn pc niet in de buurt momenteel om het precies na te kijken.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, je hebt gelijk, maar dan staat er weer achter "emails verzenden" dat het verplicht is
Kimath
12 jaar geleden
Ow, dat is vervelend..
Wat dom van die spellen :S