Wachtwoord wijzigen scherm via mijn Ziggo blijft leeg?

Ik wil graag mijn e-mail wachtwoord via mijn ziggo pagina wijzigen, of een alias toevoegen aan een bestaand account. Als ik op de knop beheer druk bij mijn email adres komt er een pop-up met beheer naam@ziggo.nl maar de rest blijft leeg. Hier zou dus een menu met meerdere tabbladen moeten komen. Andere IE geprobeerd, meerdere pc's, firefox, flash geupdate, maar geen resultaat. Zelfs de helpdesk van ziggo weet het niet? Iemand nog een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Op meerdere computers? Dat is wel heel raar. Misschien zou je kunnen vragen of ze een nieuwe login voor je aanmaken om die reden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helpdesk komt er niet uit? In de tijd dat ik er zat ging ik tot het uiterste...
Sterker nog als het niet anders lukte deed ik het zelf voor de klanten (mag eigenlijk niet maar iedereen werdt er blij van)
Wat mij als eerste te binnen schiet, heb je misschien meerdere ziggo mail adressen?