Hotmail werkt niet goed! Weet iemand wat er aan de hand is?

Ik wilde vandaag een nieuw bericht openen. Internet Explorer geeft meteen de melding: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt afgesloten en er wordt een melding gegeven als een oplossing beschikbaar is. -> optie: probleem sluiten.
Toen heb ik Safari gedownload, want ik dacht dat het aan internet explorer lag. Ik klikte weer op 'nieuw' en Safari sloot zich zelf meteen.
Daarna probeerde ik met een ander hotmail account een mail te versturen door op 'nieuw' te klikken, maar weer kreeg ik de zelfde melding!
Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn.
Iemand die een oplossing heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Is het pas sinds kort? Probeer dan eens een systeemherstel terug te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zojuist geprobeerd en ik kreeg ook geen mail binnen. Mogelijk een technisch probleem.

Groet:Zoekertje