Zijn er goedkope internetabonnementen die ik per maand kan opzeggen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (4)

Voor mobiel of voor thuis?

Voor thuis Ziggo/Alice
http://www.beste-internet-provider.nl/internet-provider/internet-maandelijks-opzegbaar-internet-providers-waarbij-je-het-abonnement-per-maand-kunt-opz.html

Voor mobiel kan het alleen met een prepaid, telefoonabonnementen gelden voor minimaal een jaar voor zover ik weet.

Toegevoegd na 30 minuten:
Bij Alice kost het trouwens 5 euro extra om het per maand op te kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan bij :

http://www.alice.nl/producten/alice_easy

Bekijk de specificaties:

Kosten (maandelijks) Alice Easy
Flexibel Alice Easy
Vast
Contracttype MAANDcontract Jaarcontract
Prijs € 24,90 € 19,90
Papieren factuur (optioneel) € 2,50
Online factuur (standaard) gratis
Lijnhuur voor de analoge lijn € 9,90
Talk4Free (optioneel) n.v.t. n.v.t.

Eenmalige kosten Alice Easy
Flexibel Alice Easy
Vast
Administratie & verzendkosten € 24,90

Overige kosten (indien van toepassing) Alice Easy
Flexibel Alice Easy
Vast
Wijzigingskosten € 9,90
Installatie door monteur (indien gewenst) € 69,90
Verhuizen aansluiting naar nieuw adres € 59,00
Niet retourneren modem na bruikleen € 75,00
Nummerportering (indien gewenst) n.v.t.
Installatie nieuwe analoge lijn* € 99,90

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vast bedoelt, staan hierboven twee opties genoemd.

Als je mobiel bedoelt, is volgens mij 'Ben' wel een goede optie. Je zit niet vast aan een 1- of 2-jarig abonnement, je kan elk moment opzeggen en de opzegtermijn is een maand. Voor 9,95 per maand heb je er een onbeperkt internetbundel bij en op dit moment is er een actie dat je bij 'Ben regelmatig' of 'Ben vaak' (de duurdere abonnementen) 50% korting hebt op de internetbundel(volgens mij voor de eerste 12 maanden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja, ik was Ben.nl helemaal vergeten. Die raad ik ook altijd aan als iemand vraagt naar onbeperkt internet. Let wel dat je bij het aansluiten 9,95 betaald. Dus bij afsluiten en weer afsluiten betaal je iedere keer die aansluitkosten. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, ook voor de toevoeging! Heb het zelf niet dus weet er het fijne niet van :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen beetje jammer dat je met t-mobile buiten moet gaan staan voordat je bereik hebt, zal met Ben ook wel zo zijn. Ze hebben vaak wel leuke aanbiedingen! En dan woon ik nog niet eens in een uithoek of op het platte land;)
Als het op mobiel gaat.
Ik heb vodafone prepaid daar kan je voor 7,50 30 dagen internet blox kopen.
Is niet onbeperkt maar ik heb er in een maand genoeg aan (heb whatsapp, mail, twitter etc wat heledag aan staat)

die 7,50 is wel een actie weet dus niet hoelang dat blijft..