Hoe zit dat met die hyves-vrienden icoontjes ?

Je weet wel hoe er bij hyves bij elk hyvesaccount er rechts altijd een link met 'Vrienden ("aantal")' staat met daaronder 9 icoontjes met vrienden van die persoon. Iets neurotisch wat ik me altijd afgevraagd heb is, hoe wordt bepaalt welke icoontjes daar staan ? Is het gewoon willekeurig geloot, of zijn de 9 vrienden die onder je link staan de mensen die jouw hyves het laatst bezocht hebben, of zijn het de mensen waarvan jij hun hyves het laatst bezocht hebben ?

Beetje neurotische vraag, ik weet het, maar dit zit me al heel lang dwars ik wil echt weten hoe dit zit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat zijn mensen die het laatst online waren/ nog steeds online zijn.
Als je je status op 'offline' zet, verschijn je niet in die lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De persoon die het laatst heeft ingelogd staat op nr. 1 enzo verder wie het laatst heeft ingelogd