is er een leuk / verslavend spel op internet ?

is er ergens op internet een leuk game , of op een site een online rpg ofzo ? (gratis

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil je nou gewoon een leuk verslavend spel?
of perse een rpg?

Het beste antwoord

Bedoel je leuk of verslavend?

Ik breng heel wat tijd door met travian. Heel leuk spel waarin je een dorp moet bouwen en onderhoude. Ook moet je aanvallen van andere dorpen doorstaan. Uiteraard kun je dat soort aanvallen zelf ook doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kijk bij www.myhorsez.com !
Een leuk MMORPG paardenspel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lingo! Staaaaaaaaaaat niet op de kaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gastons Groene Prijzenspel op de site van de Postcodeloterij.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooiste spel wat ooit op internet gemaakt is:

http://www.gettheglass.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kende ik nog niet. Ziet er echt goed uit! Dikke +1
www.tribalwars.nl is een mmorpg (Massive Multiplayer Online Role Playing Game)

Je eigen dorp opbouwen en verdedigen, daarna ook andere dorpen aanvallen (farmen voor grondstoffen) en overnemen. Samen met een Tribe (stammen) kan je aanvallen uitvoeren tegen andere tribes. Erg verslavend en niet moeilijk om door te krijgen, je kan meteen aan de slag. Zoek wel een goede actieve stam uit, anders wordt je zelf snel gefarmd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Portal, een flashspelletje gebaseerd op het gelijknamige spel uit the orange box.