De app blijft laden...

Ik wilde zo'n app downloaden en dan zegt je iPhone altijd eerst zo van laden en dan installeren. Maar bij mij blijft ie nu al 3 dagen op laden hangen en mijn internetverbinding is goed. Ik wilde toen die app verwijderen maar dat kan niet omdat 'ie nog niet geïnstalleerd is. Weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.4K

Antwoorden (4)

Even je iphone helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app via istore juist uploaden, daarna je iphone synchroniseren. Dat is het enige dat bij mij altijd werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel vaker gebeuren
Eerst moet je weten of hij niet op pauze staat in dat geval 1 keer op de app drukken
Tweede je iPhone helemaal uit doen door het knopje bovenop je iPhone enige tijd in te drukken
Derde je iPhone met je computer verbinden en iTunes aan te zetten als het goed is krijg je een berichtje om hem alsnog te instaleren
Vierde waarschijnlijk niet nodig je iPhone herstellen en alles eraf gooien

Mvg kruimelkoekje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
appstore opnieuw opstarten, heb ik ook;)
mvg m