iPad games

Op internet heb ik gelezen dat je doordat Apps te downloaden op je pc en in iTunes zet je gratis games heb op je iPod/iPhone
Nu de vraag zijn daar ook sites voor de iPad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ja ook voor de iPad ik namelijk iPad 2 het is er wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan alleen als je je iPad hebt gejailbreakt!! En de site daarvoor is Apptrackr (zoek op google) en dan staat er ergens iPod & iPhone, in het uitrolmenu staat iPad en dan klik je daar op. Let op: Apptrackr kun je alleen bezoeken met Google chrome, firefox en Apple's Safari