Hoe komt het dat ik een route op een kaart van Google maps zonder gemarkeerde lijn print? Vanaf een andere computer lukt dat wel. Hoe pas ik dit aan?

Toegevoegd na 1 dag:
Het eerste antwoord op mijn vraag bedoelde ik niet, alhoewel dit een mogelijkheid is, die ik zelf niet gebruik.
Ik print namelijk via "afdrukken" (met afdrukvoorbeeld) via het menu van Internet Explorer. Dan kan ik bv een gedeelte van de kaart inzomen en printen met de routelijn. Ik heb 2 computers staan. Bij de één lukt het wel en bij de ander niet. Ik denk dat het gaat om een instelling van Internet Explorer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (1)

Kijk hier eens naar:

•Klik boven de routebeschrijving in tekst, op de afbeelding van de printer.
•Er opent een nieuw venster waarin u precies kunt aangeven wat u wilt printen. Standaard staat de afdruk ingesteld op ‘Alleen tekst’, maar u kunt linksboven ook klikken op Kaarten of Street View. Daarmee krijgt u bij verschillende punten een kaart of foto van de locatie te zien. Dit kan handig zijn als u ergens onbekend bent, maar bij een lange route verbruikt u wel veel papier.
•Een tussenweg is ook mogelijk. U kunt bij elke stap aangeven of u alleen de tekst

wilt, Street View (als er een foto beschikbaar is) of een klein deel van de kaart. Ga daarvoor met uw muis over de verschillende stappen en klik op een andere mogelijkheid.
•Vink Grote kaart bijvoegen aan als u de overzichtskaart ook wilt printen.
•Alles naar wens? Klik dan rechtsboven op Afdrukken en het venster voor afdrukken verschijnt.
Bronnen: