Waar kan ik mijn ip adres zien in windows 7 ultimate?

Ergens in configuratiescherm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kan naar watismijnip.nl om het te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ! en behalve dat, nog véél meer info ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen watismijnip.nl geeft je "buitengaatse" ip-adres. Dat is vooral handig als je wilt weten met welk publiek IP-adres als afzender jouw datapakketjes het internet over gaan. Als je wilt weten wat het IP-adres is van je eigen netwerkadaptor (bijvoorbeeld i.v.m. instellingen op je router) heb je er weinig aan en zul je in je eigen besturingssysteem moeten zijn. Dus, @vraagsteller: welk ip-adres heb je nodig en/of waar heb je het voor nodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SadBunny heeft gelijk. Als je het IP adres van je computer wilt zien is dit NIET de beste oplossing. Dit is het IP adres dat je provider je geeft, dus je externe adres.
of als het gaat om je ip op je lokale netwerk:
[windows-toets]
CMD
[enter]
ipconfig
[enter]

alle ipadressen die je pc heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt niet!
Wat doe ik fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar gaat het fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je "dat werkt niet"? Wat gaat er mis als je dat probeert? Want dat zou moeten werken...
rose
12 jaar geleden
Gdanonym, maak jij nu een opmerking voor 180cclol?