Ik kan niet meer op de websites google en youtube komen. Hoe kan dat?

Sinds ik terug ben van vakantie kan ik niet meer op google en youtube komen. Er komt te staan: 404 not found.
en daaronder staat dan: nginx.
voor dat ik op vakantie ging stond er op google al een melding dat ik misschien een virus had waardoor google misschien slechter kon werken.
Ik heb al een scan gedaan en de virussen verwijderd die er waren en ik heb al een systeemherstel gedaan maar niks werkt.
Hoe krijg ik de website weer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Miss cc cleaner downloaden en daarmee pc schoonmaken. Eventueel bij extra en internetopties opnieuw Google invoeren als startpagina! Altijd t proberen waard! succes!

Nginx is een web- en proxyserver. Blijkbaar staat dat geïnstalleerd op jouw computer, of op een van de computers via welke je internetverbinding loopt (indien die er zijn). Controleer de proxyinstellingen van je browser en zorg dat deze rechtstreeks verbinding maakt met het internet ipv via een proxyserver. In Firefox: Ga naar Opties -> Geavanceerd (tabblad) -> Netwerk (subtabblad) -> knop Instellingen (bij het kopje Verbinding). Schakel daar "Geen proxy" in. In IE: Ga naar Internetopties -> Verbindingen (tabblad). Klik onderaan op LAN-instellingen. Schakel "Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken" uit (onderaan). Schakel eventueel ook "Instellingen automatisch detecteren" uit (bovenaan), als dat is ingeschakeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100