goeden avond, heb een tom tec tablet gekocht. ik heb probleem met het instellen van mijn email. krijg melding kan server niet vinden iemand idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Heb je wel een internetverbinding met die tablet?

En heb je wel de goede instellingen van je email gebruikt?

Kijk eerst eens de instellingen van je pc of telefoon na en kijk die af.

Echt alles moet kloppen, van server die je gebruikt tot gebruikersnaam en wachtwoord.

1 foutje en het zal niet werken. Dus stap voor stap alles nagaan en er zeker van zijn dat die instellingen kloppen.

Als je vertelt wat voor domein je emailadres is had ik je beter kunnen helpen.