Wat kunnen redenen zijn waarom mijn internet verbinding steeds hapert?

Ik probeer een voetbalwedstrijd via internet te volgen maar de verbinding is heel slecht. De verbinding hapert waardoor het beeld steeds stil blijft staan.Heeft iemand een mogelijke oplossing of ligt dit enkel aan je provider?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het zou dus aan de server liggen, maar ik heb het vaker dat het internet heel traag is, en tv of radio streams continu onderbroken wordt. Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer eens een andere browser. Je hebt bv Internet Explorer, mozilla firefox, opera, google chrome en safari. Vaak worden "internet "problemen veroorzaakt door problemen met je pc configuratie, bv een virus of adware, verkeerde instellingen ,verouderde mediaspeler of bv een overijverige (virus)scanner. Vanalles dus.Ik heb zelf de laatste tijd bij streams last dat advertenties blijven "hangen" waardoor de stream ook hapert. Dat is bv te verhelpen door flashplayer uit te schakelen waardoor de ads niet laden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100