Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Spotify account

Ik wil graag een spotify account aanmaken en dan wordt gevraagd om een betalingsmiddel, maar ik wil geen betaalde account en ik wil liever mijn gegevens niet kwijt. Kan ik ook een account aanmaken zonder betalingsmiddel? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
793

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan wel! ik heb ook een spotify account maar ik betaal geen centje... je kan met een gratis account maximaal 20 uur per maand luisteren en je kunt alleen op je computer luisteren en je krijgt af en toe een (vindt ik leuk klinkende) advertentie te horen.

ga naar deze link: http://www.spotify.com/nl/

dan klik je op Start Listening (account aanmaken dus)

dan vul je de gegevens in.

dan kies je je product (in dit geval Open (It's Free!)

`Voila` daar heb je je gratis account, nu nog downloaden en installeren (is binnen 30 seconden klaar!!!)

Albumpje maken, muziek toevoegen, beetje zout erbij en genieten maar~! =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hetzelfde liedje 5 x per maand O_0! dan maak ik liever om de 6 maanden een nieuw account. tja... ze moeten ook hun brood verdienen hé...

Andere antwoorden (4)

Dan kan het ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet helaas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zeker wel. Heb ik ook en ik betaal niets voor spotify. Volgens mij moet je eerst de software downloaden en daar een account aanmaken. Zo deed ik het. Wel irritant trouwens telkens die reclames, wil wel betalen maar ik haat paypal en heb geen creditcard, dus helaas.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, kan gewoon gratis.

Er zijn 3 account types; Open, Unlimited & Premium.
Een 'Open' account is gratis, maar met beperkte mogelijkheden.

Hier kun je je account aanmaken:
https://www.spotify.com/nl/get-spotify/go/open
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding