hoeveel games heeft facebook ?

Toegevoegd na 22 seconden:
en welke games zijn dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Letterlijk ieder spel dat je in je browser kunt spelen 'kan' via Facebook gespeeld worden. De games die je speelt 'op' Facebook staan niet echt op Facebook.

Als je jezelf verifieert op Facebook (d.m.v. je mobiel of creditcard) heb je de mogelijkheid om je eigen Apps te maken. Eigenlijk zijn Apps gewoon webpaginas die via een iFrame in Facebook worden geladen. Iedere developer kan dus zijn game in Facebook laden.

Hoeveel dat er op dit moment zijn kom je nooit achter. Je kunt namelijk een App maken op Facebook en deze niet publishen maar wel je op eigen pagina laden. Wanneer je dit doet kan je deze game nooit vinden door er naar te zoeken en weet je enkel van het bestaan af wanneer je op de bewuste Facebook pagina bent geweest. Wel is het zeker dat het er honderden zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Facebook heeft 0 games.
Wel zijn er ontelbare ontwikkelaars welke hun spellen op facebook beschikbaar hebben gemaakt, denk aan farmville.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen want facebook zelf maakt geen spellen maar zet ze alleen op hun netwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze website geeft 88 games aan op Facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De games zijn van Zynga.com