De site www.inghist.nl ligt er al heel de dag uit! En ik heb hem nu nodig... Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Geduld hebben en om de zoveel tijd kijken of die website het al weer doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens op een andere computer, soms doen bij mij sites het niet terwijl ze tegelijkertijd op mijn laptop gewoon werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via google zoekt naar 'www.inghist.nl' kun je de site in cache bekijken. Dan krijg je dus een wat oudere versie van de site. Deze blijft normaliter in de lucht, ook al ligt de huidige pagina plat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Via cache ziet de site er niet zo aantrekkelijk uit, maar d informatie is wel te vinden. Google vermeldt dat het de pagina van 3 mei 2011 11:46:25 GMT is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oww, als je vanuit daar klikt gebeurt er niet veel. Als je wat specifieker googlet op wat je wil hebben, dus met een trefwoord erachter, dan kun je het wellicht wel in cache kijken.