Kent iemand een goed kunstforum?

Dit omdat ik op deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/beeldje.177913
maar geen antwoord krijg. Daarom vroeg ik me af of iemand een goed kunstforum weet. En misschien ook een lid dat ik meteen persoonlijk aanspreken kan.
Een idee om op een andere manier erachter te komen wat het voor een beeldje is, is uiteraard ook welkom :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vols, ik kan geen berichten sturen dus dat wou ik hier even laten weten, omdat het nergens anders kan. ''Helaas, je kunt vandaag geen berichten meer sturen. Je hebt je dagelijkse limiet bereikt voor het versturen van berichten. Naarmate je een hoger niveau bereikt, mag je meer berichten per dag versturen. Lees meer informatie over de niveaus.'' sorry voor het storen van je vraag!

Het beste antwoord

Ik hoop dat iemand op dit forum http://www.cafedekunst.nl/ je verder kunt helpen met je vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog heeft me niemand kunnen helpen daar, maar je hebt me in elk geval probeert te helpen =D