Hoe kan het dat mijn browser al 1 uur bezig is met een website openen?

Het is gewoon een website die het gewoon doet, maar blijkbaar doet hij er inmiddels al langer dan een uur over. Ook opnieuw intypen en op enter drukken heeft geen zin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef anders even de link kunnen wij het ook controleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je ook aangeven welke browser je gebruikt (bijvoorbeeld: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, etc). Ook kun je eens een van deze andere webbrowsers installeren om te zien of het dan wel beter gaat. Al deze webbrowsers kun je gewoon gratis downloaden en gebruiken. Je kunt ook meerdere browsers naast elkaar gebruiken en zelf kiezen welke browser je als standaard-programma voor het bekijken van websites wilt gebruiken.

Antwoorden (3)

De site kan ook plat liggen...

Hier kan je het controleren:

http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien je Internet nog werkt kan het ook zijn dat je browser is geïnfecteerd door Malware. Adaware is gratis software welke vaak een oplossing kan bieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is die website overbelast,... probeer eens een andere website en als die het dan niet heeft, dan ligt het aan de website zelf...