wat is linked in voor site ? en wat kan ik ermee doen ( heb geen profiel )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is een sociaal netwerk, maar dan gericht op zakelijke relaties. Je schrijft er niet over je hobby's, maar over je werk. Waar ben je mee bezig? Met wie heb je samengewerkt? Waar ben je naar op zoek? Bij welke beroepsverenigingen ben je aangesloten? Met welke ontwikkelingen heb je affiniteit?

Je kunt er ook mensen waarmee je beroepsmatig iets samen gedaan hebt, een aanbeveling geven. Ook kun je er werk-gerelateerde vragen aan de massa toevertrouwen.

Het is handig (en leuk) om op deze manier in contact te blijven met mensen waar je ooit mee samengewerkt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meest mensen die ik ken gebruiken het als een soort visitekaartjesboek.

Andere antwoorden (2)

LinkedIn is een virtueel sociaal netwerk, actief sinds 5 mei 2003, dat gericht is op vakmensen.
Meer info:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord is al prima gegeven.
Het is vergelijkbaar met Hyves en facebook, maar dan voor je zakelijke contacten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vergelijking met Hyves en Facebook was nog niet gemaakt.