Internet explorer: Letters vallen weg

Soms vallen er letters of spaties weg bij mij (alleen op IE) hoe komt dat? ik zal dit nog een typen zonder steeds de fouten te verbeteren.
Soms allen er letters of spaties weg bij mij (allen op IE)
hoe komt da? ik zal dit nog ees typen zonder steeds de fouten t verbeteren.

Best irrtant dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenaardig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yup :P

Het beste antwoord

Internet explorer is wellicht heel druk bezig op de achtergrond. Hierdoor is het probleem dus alleen merkbaar met internet explorer en bijv. niet in Firefox of Google Chrome
Je kunt kijken of je dit kunt updaten via windows updates.
Het is eventueel ook mogelijk om in je taakbeheer Internet explorer voorrang te geven.

Qua snelheid vind ik Firefox het fijnste werken, met name op een netbook is dit beter aan te raden dan internet explorer.