Dit stond te lezen ( duidelijker kan bijna niet) op een Help pagina van Netlog zelf :

Wanneer je beslist om je Netlog account te verwijderen, dan betreuren we dit ten zeerste. Daarom vragen we bij elke account die verwijderd wordt naar de reden hiervoor.

Om je account te verwijderen, doe je het volgende:
- Meld aan op je Netlog account (vul je nickname en wachtwoord in)
- Klik bovenaan rechts op 'Instellingen'
- Klik op 'Account' in het submenu
- Klik op 'Verwijderen'
- Selecteer de reden waarom je je Netlog account wil verwijderen
- Volg de stappen

Groet:Zoekertje