Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er ook communities voor volwassenen?

Er zijn legio communities voor kinderen, pubers, teenagers, studenten etc. Maar zijn er ook (levendige) online communities voor volwassenen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel iets als http://www.talkfuse.com/, niet hyves of facebook. Mijn privacy is me toch nog best dierbaar....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
592
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor community zoek je precies?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hyves en facebook zijn net zulke grote communities voor zowel jongeren als volwassenen.

Dat er meer jongeren opzitten is te verklaren doordat de 'jeugd van tegenwoordig' met het internet opgegroeid is, en volwassenen hiermee niet opgegroeid zijn waardoor ze minder snel zich zullen begeven op een community.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Linkedin.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel meer een "gezelligheidsplek", die niet gelijk van die facebookachtige taferelen oplevert.
Second life wordt ook veel door volwassenen gebruikt. SL heeft meer mogelijkheden dan op het eerste gezicht lijkt.
Je kunt er chatten, spelletjes spelen en ook lessen of classes volgen. Al naar interesse. Het duurt een tijdje eer je die mogelijkheden ontdekt, maar ze zijn er wel degelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding