Hoe krijg ik e-mails van hotmail terug?

Mijn inbox van Hotmail was overvol en kreeg geen e-mails meer binnen. Nu heb ik extra opslagruimte gekocht, maar hoe krijg ik de niet ontvangen e-mails van de afgelopen tijd??

een jaar geleden
in: Internet
2.5K

Antwoorden (2)

Die e-mails krijg je niet alsnog. Elke afzender ontving een bericht dat de e-mail niet verzonden kon worden.
SimonV
een jaar geleden
Dutch123
een jaar geleden
Dat dacht ik ook en had om die reden van verschillende mailadressen een test mail gezonden naar mijn eigen Hotmail adres. Ook om te kijken of hij het alweer deed. Maar er zijn heel wat e-mails van mijzelf nooit aangekomen om mijn Hotmail adres en ik krijg op mijn andere mailadressen geen melding dat de mail niet was aangekomen..
Hoe weet ik nu wat ik allemaal gemist heb?
SimonV
een jaar geleden
Dat weet je dus helaas niet. Het is wat dat betreft een zwak systeem bij Hotmail. Ziggo geeft in ieder geval een foutmelding aan de verzender.
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/IMAP-Wat-gebeurt-er-als-de-mailbox-vol-zit/td-p/970592 Je kunt alleen zelf bedenken welke mail je gemist hebt en de afzender hiervan op de hoogte stellen.
Hotmail biedt een optie om e-mails terug te halen. Ga naar de instellingen van je account en klik op 'E-mails terughalen'. Je kunt e-mails terughalen van de afgelopen 30 dagen. Als je e-mails langer geleden verwijderd hebt, kun je contact opnemen met de Hotmail-klantenservice.
10 maanden geleden