Wat is er mis met mijn hotmail?

Ik probeer mijn mail te openen, maar in plaats van mijn mail komt dit er te staan:

"Er is een probleem opgetreden op de site
De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site."

Dit is nadat ik mijn wachtwoord en mailadres juist heb ingevuld en is al de hele dag zo.
Wat is er aan de hand en wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat wel.
Alles klopt, ook mijn emailadres en wachtwoord, mij wanneer ik dan op aanmelden klik komt dat bericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laatste tijd maak ik het ook een paar keer mee dat hotmail het niet doet en als ik het daarna weer probeer dan lukt het ineens weer wel dus ik denk dat de site een beetje van slag is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fishing? Zit je wel op de juiste site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij doet het weer!! :)
Het hielp gister ook niet om mijn wachtwoord te veranderen, maar vanochtend wel weer, dank je wel!
Allemaal bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Waarschijnlijk een storing, ik zou het nog een tijdje proberen en als het dan nog niet lukt kijken of je op de site van microsoft iets kunt vinden over dat probleem.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met een tijdje bedoel ik de volgende dag en dan de dag erna, als het na ca 3 dagen niet lukt dan zou ik de site van microsoft raadplegen.