ik probeer een soort complicatie te maken van voetballers enzo.. ik weet alleen niet zo goed welk gratis programma ik kan gebruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Een complicatie? Waarom wil je het moeilijk maken?

Antwoorden (2)

Compilatie bedoel je denk ik?
Gewoon windows movie maker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben zelf ervaren filmer en monteur van films. Daarom wou ik op jou vraag een mooi antwoord geven. Uiteraard kan je windows movie maker gebruiken maar ik raad je dus toch aan een betere te gebruiken, windows movie maker maakt dus alleen filmpjes voor windows dus geen divx of dvd bestanden. Ik zelf gebruikt pinnacle studio 14 maar je hebt ook een gratis versie van pinnacle.
Videospin noemt het heel makkelijk in gebruik en is bijna zelfde als de betaalversie. Zie link je zal er geen spijt van hebben