Wat is goede download site voor muizen op je beeldscherm?

Je ziet meestal een pijl of een zandloper of iets dergelijks op de plek waar je muis staat, maar waar is een site waar je dat kunt veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Met het GRATIS programma Magic Desktop(Engelstalig) kunt U andere muiscursors krijgen:

http://magic-desktop.nl.bestesoftware.net/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op je computer staan al veel verschillende muisaanwijzers waar je uit kan kiezen, gewoon naar de instellingen gaan, weet niet precies waar dit zit maar ik denk bij je configuratiescherm en dan naar je muis, daar kan je selecteren wat voor aanwijzer je wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op google free cursors intypt, moet je ver komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op start dan op configuratiescherm.
Dan klik je op muis.
Er opent zich een nieuw menu waar je kiest voor aanwijzers.
En daar staan er heel veel.