Hoe maak ik mijn eigen website?

Ik heb al een eigen website maar (www.vvlfantastico.wordpress.com) ik wil graag dat daar geen 'wordpress' achter staat.
Weet iemand hoe dit kan of waar ik ergens een website kan maken zonder waar op de plaats van wordpress iets staat?
Het moet wel gratis zijn.
bv. www.goeievraag.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een echt domein als goeievraag.nl zul je echt moeten betalen.

Antwoorden (5)

Vraag een gratis .tk domein aan Op dot.tk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een nl.tk domeinnaam maken op dot.tk voor je website. Op Joynic.com kan je een nl.tt domeinnaam maken voor website. En op tipdots.com kan je een nl.tp domeinnaam maken voor je website.
Verder kan je op GratisHostingEnDomein.info punten sparen en zo een hosting en/of een domein kopen met de punten. Dan kan je gewoon een .nl domein krijgen.

Toegevoegd na 1 week:
Correctie:

Op dot.tk kan je een .tk domeinnaam aanmaken voor je website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Site maken:
Everyoneweb.com
Url maken:
Dot.tk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste koop je een domeinnaam (iets.nl) en daarna koop je ook nog es hosting er bij. vaak koop je zo samen, waardoor het hostingbedrijf alles voor je regelt. daarna maak je zelf een site of gebruik je een cms (bijv. wordpress) en je bent klaar

zo hou je alle opties die je nu hebt maar staat er geen .wordpress achter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar chrisje, het moet weer eens allemaal gratisssss.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wordt een beetje lastig dan. gratis kan natuurlijk ook, maar dan zit je of vast aan een subdomein of je werkt met .tk. en dat is niet echt een domeinnaam zoals het hoort. betaalde hosting blijft het beste en het kost maar 30 euro per jaar, met domeinnaam en alles erbij.
Niet om het een of ander, maar met .tk domeinen krijg je wel problemen. Ze verzinnen steeds iets om je te laten betalen. Je locatie is dan niet betrouwbaar. dat is al zeker een jaar of zes.
Ik zou je bestaande .wordpress pagina aanmelden bij .co.nr (of .co.cc ). Het enig dat verandert is je locatie
Dus: www.vvlfantastico.co.nr
je zou ook kunnen overwegen om 15 euro per jaar te investeren in: www.vvlfantastico.nl of .com
Je kunt het doen door gewoon te verwijzen naar je bestaande site. Het is dus eigenlijk bijna alleen een kwestie van geld.