welke gratis geld verdien site's zijn er?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K
itsme
13 jaar geleden
Ik zou nooit gratis geld willen verdienen. Dat levert niets op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De site is gratis ;)

Het beste antwoord

Euroclix, MoneyMiljonair, Neobux, Gekkengoud, Nucash enz.

Nationaal is Euroclix de beste denk ik. ( Ook volgens veel sites)

Internationaal is Neobux de beste. Sommige verdienen zelfs $2500 per maand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Geen, mocht je er toch 1 vinden, laat het me even weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaat wel degelijk, Moneymiljonair bijvoorbeeld.
Kimath
13 jaar geleden
er zijn sites waar je geld verdiend door reclame mails te lezen. Het is niet helemaal gratis dus, je moet er wel wat voor doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar moeite druk je niet uit in geld, dus het blijft gratis :-)
Google AdSense

Maak een goedbezochte website en je krijgt geld :P.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moneymiljonair bijvoorbeeld.

Op deze site verdien je geld voor het "lezen" (aanklikken en wegklikken) van mailtjes die ze je sturen.
Daarbij kan je op de site zelf ook verschillende dingen doen om geld te verdienen.O.a registreren op andere sites, en het invullen van enquetes levert je iets op
het gaat hier niet om grote bedragen, dus als je er rijk mee wilt worden zal je veel geduld moeten hebben en veel mailtjes moeten wegklikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toch al zeker 37,50 uitbetaald gekregen.
En tegen die tijd werd ik gek van alle mails;)
+je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een keer €50 laten uitbetalen, zit nu op 3 tientjes ofzo.
Maar ik doe er niet veel meer mee, ook ik werd gek van de mailtjes :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gek, ik ben al een tijdje lid, ontvang geen mailings. Moet je hier iets voor invullen oid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op de site aangeven hoevaak je benaderd wilt worden met mailings (tot 3x per dag geloof ik)
Nou, je hebt wel sites waar je gratis artikelen kunt halen. En als je die nu weer verkoopt, dan verdien je gratis geld.
Je moet er wel wat voor doen natuurlijk...

http://www.gratis.nl/

http://www.gratiz.nl/

http://www.gratisoptehalen.nl/

http://www.0euro.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moneymiljonair.nl
Nucash.nl
Euroclix.nl
Goudmails.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn wel een paar honderd van die sites. bijv:

Geldkoetje, Geldboerinneke, Geldzwijn, Profijtmail, Prijzenklikker, Altijdmails, Bataviamail, Eurossparen, Geldbelg, Funky-mail, Euroclix, Moneymiljonair, Muntenmail, Verdienkliks, Altijdcentjes, Cheslindo, Euromaniak, Beleggingsvarken, Euroschip, Voetbalcash, Geldkoets, Geldcircus, Luigeld, Nucash, Cashi, Catch-a-Cash, Geldheuvel etcetera ............

En dan heb je nog de internationale bux sites zoals:

Onbux, Neobux, Magicsbux, Infinitybux etc,,,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad geld verdienen met emails lezen en vragenlijsten invullen. Een goede site is Jiggy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een 'gratis geld verdien site' precies? De zon gaat straks voor niks op, is dat wat?
Verder wordt je nergens snel rijk van.
Meestal moet je veel uithalen, om uiteindelijk toch weinig te krijgen.
Ik doe mee aan NIPO online onderzoeken, dan pak ik misschien een tientje per uur. 2x per jaar een cadeaubon van een tientje zeg maar.
Ik heb een paar websites met flauwekul gemaakt, jaren geleden, daar zet ik Google Adsense reclamebanners op, dat is voor mij wel 'gratis geld verdienen'. Ik doe er echt niks voor. Sommige ontwerpen heb ik 15 jaar geleden neergezet. het enige dat ik daarna heb ik gedaan is de reclame erbij zetten, spelletjes en andere flauwekul.
Maar ja, dat het met zakken vol binnen komt, die euro's, kan ik ook weer niet zeggen. maar het benadert het begrip 'gratis verdienen' wel.
Adsense is een aanrader!