Google chroom,wel of niet en is het goed in te voeren en bestaande bestanden en favorieten goed over te zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Google Chrome is fijn en snel. Heb het thuis als standaard browser. Het overzetten van gegevens uit Firefox heb ik niet geprobeerd, gezien ik mijn links op een webpagina hou (Veel op reis)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google Crome werkt prima met Windows XP (aan Vista waag ik mij niet) heb geen ervaringen met binnehalen favorieten. Nu wachten op de versie voor Linux.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Chroom installeert, vraagt hij zelf of je de favorieten wilt overzetten. Dat werkt uitstekend, net als de rest van de browser, super snel, overzichtelijk en zonder te veel poes pas! Ik werk er graag mee! (onder XP)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Vanwege het simpele feit dat Google door de combinatie zoekmachine, browser en binnenkort, naar verluid een operating system, gewoon veel te veel privacygevoelige informatie gaat krijgen.

Geen enkel bedrijf hoeft alles van me te weten (en al helemaal niet zodat ze gericht reclame mijn kant op kunnen sturen).