Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Google chroom,wel of niet en is het goed in te voeren en bestaande bestanden en favorieten goed over te zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Google Chrome is fijn en snel. Heb het thuis als standaard browser. Het overzetten van gegevens uit Firefox heb ik niet geprobeerd, gezien ik mijn links op een webpagina hou (Veel op reis)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google Crome werkt prima met Windows XP (aan Vista waag ik mij niet) heb geen ervaringen met binnehalen favorieten. Nu wachten op de versie voor Linux.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Chroom installeert, vraagt hij zelf of je de favorieten wilt overzetten. Dat werkt uitstekend, net als de rest van de browser, super snel, overzichtelijk en zonder te veel poes pas! Ik werk er graag mee! (onder XP)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Vanwege het simpele feit dat Google door de combinatie zoekmachine, browser en binnenkort, naar verluid een operating system, gewoon veel te veel privacygevoelige informatie gaat krijgen.

Geen enkel bedrijf hoeft alles van me te weten (en al helemaal niet zodat ze gericht reclame mijn kant op kunnen sturen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding