ik wil een website maken maar wat is een goede domeinnaam voor iets met telecom (bestaat al)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

http://www.telelfoonnet.nl/ ?

Toegevoegd na 27 seconden:
of Telcom.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht is TeleNL iets voor je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Filon
Qilusrion
Ennusrion
Filyon
Malcil
Palanrion
Qaroncil
Ilasil
Ennrion
Malonrion
Ardalmol
Quelanuard
Ethruard
Filenrian
Ingonwen
Ealuhuard
Ilcil
Ingalil
Indanmol
Ennenrian
Ingarn
Quaruard
Umarn
Malaron
Quanrion
Yarrian
Ennarn
Ilunil
Ethrrian
Yararrion
Eyihrian
Malarn
Lamista
Quanon
Malrian
Filixil
Ardil
Maloliel
Ardon
Filrion
Umonon
Malmol
Quaryon
Qarista
Eyarn
Filon
Ingunuard
Qarosarn
Erarn
Qilason
Indarn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar Google toets in keyword tool. klik hierop. dan zit je op de site . als je er 1 maal bent, bedenk je een woord wat met telecom te maken heeft check of deze genoeg kliks in de maand krijgt. Gemid 1000 kliks per maand voor 1 woord waar exact naar gezocht word. als je een naam hebt gevonden die de gemiddelde kliks haalt. check je deze op mijndomein.nl of die nog beschikbaar is. Dan heb je de search query gelijk aan je domein naam... dit is goed voor een seo geoptimaliseerde site ... althans een goed begin !! zo zou ik een naam kiezen voor je domeinnaam