Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je live streams kijken op unibet? (ik heb al een account)

ik wil graag de wedstrijd barca - real kijken straks, maar ik weet niet hoe ik die streams moet bekijken....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij live wedden kan dat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.myp2.eu en www.soccer streams
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De live stream zal verschijnen wanneer je ingelogd bent en het 'Live wedden' evenement opent. Beweeg de cursor over de video om de controleknopen te bekijken. Je kan kiezen om de wedstrijd in het live wedden venster te bekijken of in groter beeld door een externe player te openen. Voorwaarde is wel dat er nog geld op je account staat anders kun je niet kijken. Je bent niet verplicht om te wedden maar met een leeg account kun je geen wedstrijden meer zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe dit precies werkt bij Unibet is mij ook nog steeds niet duidelijk . Ik kampte eigenlijk destijds met exact hetzelfde probleem en heb toen een softwarematige oplossing gevonden via de volgende website. Vanaf het moment,dat het op mijn pc staat zie ik vrijwel elke wedstrijd LIVE !

http://groups.google.com/group/free.pt/browse_thread/thread/d5d5bbc2a150eaca

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding