Dat heb ik een tijd terug op 3fm gehoord.
Dat is een code taal onder de vrouwen, een bepaald soort fruit staat voor een bepaalde status.
Single, getrouwd, opzoek etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is weer een actie, waarmee ze de media hopen te halen. In navolging op de kleur van de lingerie en de dranken om aan te geven tot welke club je behoort hebben ze nu de fruitschaal gepakt.

Dit berichtje kreeg ik onlangs:

"Oke damens, doe mee en laten we kijken hoe groot dit gaat worden.

Vorig jaar hebben we een actie gedaan om de kleur van je BH in je WWW te zetten om op te komen voor Pink Ribbon (aandacht voor borstkanker). Mannen wisten dagen lang niet waarom vrouwen kleuren in hun WWW hadden staan.
Dit jaar doen we het met de status van je relatie. Dit laat je zien door één van de onderstaande codes te gebruiken:

Bosbes: Ik ben single
Ananas: Het is ingewikkeld...
Kers: In een relatie
Appel: Ik ben verloofd
Banaan: Ik ben getrouwd
Framboos: Ik ben een flirter
Advocado: Ik ben ?de andere vrouw?
Aardbei: Ik kan de juiste niet vinden
Citroen: Ik wou dat ik single was
Druif: Ik wil trouwen
Passievrucht: Weduwe "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, deze heb ik nog niet gezien.
Ik ben nog blijven hangen in de champagne....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik heb mijn tequila ingewisseld voor een bosbes :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjonge, doe mij maar een mango.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je man heeft je verlaten (Man- GO) :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, er zijn mensen die zo veel mogelijk vrienden willen verzamelen op hyves, ik vind het onzin. Alleen mensen die ik goed ken en waarvan ik graag op de hoogte wil blijven hoe het met ze gaat accepteer ik als vrienden.
En niet het zusje van een meisje dat ooit bij mij in de combinatieklas gezeten heeft (ja, serieus, die wilde vrienden worden... 't gaat toch nergens over).