wat zijn nou de grote voordelen van glasvezel? ik heb namelijk geen problemen met mijn huidige abonnement

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een glasvezelabonnement neemt met dezelfde downloadsnelheid zullen de maandelijkse kosten nagenoeg gelijk zijn. Vaak kun je met een dergelijk abonnement wel meer opties kiezen en kun je een hogere maximale downloadsnelheid halen. Daarnaast is de uploadsnelheid veel hoger dan bij kabel en ADSL. Dit kan prettig zijn als je veel upload (bv email verzend, servers hebt draaien, etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alleen de snelheid ligt vele malen hoger en zeer stabiel, maar daar betaal je dan ook voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de snelheid gaat er flink op vooruit
capthavoc
13 jaar geleden
Download snelheid word hoger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je internet snelheid is vele malen hoger. Down- en upload ;) check link voor meer info en prijzen.
Bronnen: