Waarom heeft apple geen mobile site of app?

Ja ik vraag me echt af waarom Apple geen mobile site heeft vr iphone of een app. met daarin alle nieuwe dingen die ze uitbrengen etc.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Die hebben ze wel!
Dat is de I Phone Club.
Alle nieuwtjes staan erop.
Gewoon te downloaden in de App-store.Gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook iWereld.
Ook alle nieuwtjes.ook gratis.
Was ik even vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je misschien de link naar de app i phone club want deze vind ik niet. Iwereld heb ik wel al, dankje :)

Andere antwoorden (1)

je kunt volgens mij best veel dingen zien op apple.com en als je itunes zelf download krijg je ook best veel mee..