Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe download ik msn?

Ik heb een hotmail account, maar waar kan ik msn downloaden? Ik kan wel gewoon praten via hotmail.com en ebuddy, maar ik wil het graag downloaden. Hoe doe ik dit en waar kan ik dit doen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Dan zegt die dat er al een windows live programma is geïnstalleerd. Maar die doet het niet, daar kan ik niet inloggen, terwijl ik 120% zeker weet dat het het goede wachtwoord en de goede gebruikersnaam is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gewoon bij google (natuurlijk gratis, want betalen is niet nodig) : typ je in : "msn free download", dan zoek je naar de nieuwste, klik je die aan, downloaden, installeren, en msn'en maar!!

zie bron:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other&wa=wsignin1.0

veel plezier;)

Toegevoegd na 3 uur:
Gewoon even configuratiescherm/programmas en windows live messenger verwijderen zou moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt eventueel je 'windows live essentials pakket' verwijderen en opnieuw downloaden en installeren. Je msn paswoord kun je via het msninlogscherm opnieuw opvragen cq resetten btw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding