Dit is een GROTE onbekende,maar een hele goeie en GRATIS ! (incl. software)
http://www.netfirms.com/web-hosting/web-hosting-basic/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hoe zo'n site wil je maken? wil je hem helemaal zelf schrijven met HTML of wil je gewoon net zo met hyves zelf plaatjes en teks uploaden. En dat je een mooie lay-out kunt kiezen?
Om dit laatste te kunenn bereiken kun je een van de onderstaande sites proberen.

Come2me.nl
webs.com
everyoneweb.com

en anders kun je zelf ook bij google zoeken:
gratis website maken
of
free website host
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is verschil tussen een site en een ruimte hebben voor je site
Er zijn genoeg gratis website bouwer en zelf gratis website ruimte

maar een site is meestal bereikbaar via een mooie website naam als
www.mooiewebsitenaam.nl en dat is niet gratis

Dus neem je genoegen met een url als
www.ditwebsitebedrijflevertjegratiswebsitetuimtemaargeenmooieurl.nl

dan kan je gratis een website maken

zoek met google maar op gratis website
capthavoc
13 jaar geleden
Zikle? Of je vraagt aan iemand die wel .nl domein heeft om een Subdomein (jounaam.websitenaam.nl)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit je bij ziggo of kpn, dan krijg je bij je abo altijd een webspace waarop je. via een ftp cliënt (filezilla) een html, php, css, enz. site heen kunt uploaden. Je krijgt dan een webadees als members.ziggo.nl/jenaam
Dit kun je vervangen door een gratis tk doorverwijs domein (dot.tk)